mandag den 7. januar 2008

Foto & Regn

..i mængder der siger Ross'kill'me - again! Oops, I did it again. Jeg er lidt lalle-palle lige nu, for jeg har netop fået fri fra den fantastiske Viborg Medieskole, som oser langt væk af kærlighed.
Opsummering af de sidste par dage:
Jeg har:

1. ærgret mig over, at De Heldige Helte ikke kommer længere. Der var bare noget med den serie. Dejlige Minder. Ja, det skulle med stort af en eller anden grund.
2. sovet dagene væk (hvor jeg vidste, at jeg burde pakke) Jamen for satan; alle mine ting er jo i kasser! Jeg har INTET! Men fair fair.
3. fundet ud af - Søndag, afrejsedag - at jeg nok hellere måtte stå tidligt op. Kl. blev 13. Vi skulle af sted kl. 17. Yesh. Jeg nåede det. Jeg når altid underlige ting.
4. ankom til kollegiet, og hang straks mit piratflag og Heino op på opslagstavlen. Man må åbenbart ikke hænge underlige ting op på væggene, samt banke og hamre. Tsk.
5. jeg tog ud for at få noget mad efter en mega lang og interessant dag (der er absurd meget skov på vej til Viborg fra Sønderjylland)
Og da jeg så kom tilbage mødte jeg min roomie, Vibeke, der hurtigt fandt ud af, hvor meget Heino og piratflaget betyder for mig. Smukt. Hun er vældig.

Og så skulle jeg åbenbart sove, så jeg kunne være frisk og frejdig til en dag i skole. Men men men. Kunne jeg sove? Næh nej. Jeg fik dog sovet en time eller to - og i den tid lykkedes det mig, at drømme om min nye roomies mor. Åbenbart. Og en ven fra folkeskolen. Meget syret og skræmmende. Så jeg tog bussen i skole, lærte mere PS end jeg har kunnet hidtil - hvilket helt sikkert er væk i aften. Men nu kan jeg i hvert fald manipulere et øje væk og rette en næse. Og lave skæg på kvinder? Meget underholdende.
Her er mange smukke mennesker. Smukt, smukt.

Jeg har ikke så meget andet at sige. Andet end, at jeg meget gerne ville have uploadet et billede eller 2. Hvilket er UMULIGT, fordi computeren valgte at brænde komplet sammen for nogle dage siden. Smart. Så jeg har et kamera, og intet sted at gøre af billederne. Genialt. Derfor sidder jeg lige pt. på skolen
OG SAVNER MIA OG HENDES HAVE
OG LÖGGE DEN LORTE HJORT
og venter på bussen, der skal køre os kollegie-folk hjem. Det er meget smart. Den er gratis og det hele. Fuck de 2500 hvert år for buskort! Her er det gratis! ..de kører så også kun om morgenen, og når vi skal hjem.

Men i hvert fald:
Mange hilsner fra det (fucking)mørke Midtjylland/Viborg/kærlighedens by

Ingen kommentarer: