fredag den 4. januar 2008

Live to learn
















Jeg fandt egentlig kun Hjortenshævn frem, fordi jeg var overbevist om at jeg havde noget mega fantalastisk romantisitisk dog maskunilistisk at skrive, men åbenbart ikke alligevel.

Love is a verb, a doing word.

FOKUS MIA, ikke noget med at synge Teardrop ligesom det dér foster inde i den der orange mave. Moderkage. Mave. Blod? Okay, whatever. Sangen er altså god.

Nok om det.

I nat vågnede jeg.. kl var 5. Jeg grinte, rejste mig med det samme, gik ud og fandt en old-school GO ON sodavand, åbende den med den blå øl-oplukker, gik tilbage i mit værelse, stillede flasken ved min seng, og lagde mig så til at sove. Den smagte godt 8 timer senere, da jeg vågnede igen, og huskede at jeg havde hentet den.

Busturen hjem fra Hjorten og hendes søde roomie, var noget af en oplevelse. Ticks og technolys inde i en bus er åbenbart fedt. Man skal helst stå op, og se alt andet ude i øjenkrogen bevæge sig, imens man selv holder fokus med bussen. Det forstår du sikkert intet af, men jeg fandt det meget underholdende.. Det er tisse koldt uden for, især hvis man vælger at tisse ude på en græsplæne. Aldrig igen, aldrig igen!

Sidste gang jeg bloggede her var jeg også bagskæv, så vidt jeg husker. Det er altså noget mærkeligt noget. Jeg har egentlig intet spændende at blogge..

JEG SAVNER CHARLOTTE, som ikke må tage til Viborg. Hun skal bo i min have, i et Roskilde telt hvor flere svenskere har tisset på hendes sovepose <3 style="font-family:georgia;font-size:85%;">




Ingen kommentarer: