onsdag den 30. januar 2008

Hil Halvanden

”Det er jo ikke gratis at kigge på damer, vel Charlotte?”
- og nej, det er det skam heller ikke,
Men det er slet ikke det vi skal snakke om i dag. Eller tænke på. Vi skal tænke på sommer og sol. På de lange nætter, med kolde øl, sæbebobler og en helvedes masse billeder. Vi skal tænke på at sidde på en nyklippet græsplæne, tænke på duften frisk græs (Tak Charlotte), tænke på hvor godt vi har det, og hvor meget den ene dag vil minde os om sommer for resten af vores liv.
”Kan vi ikke finde noget tjald? Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive”
Jeg opdagede for nylig hvor stor forskel der er på at være skæv. Tag for eksempel Charlotte. Hun snakker i billeder og film, om farver og folk med små bjælder. Og jeg sidder bare og griner små dumt ovre i hjørnet. Hvem siger det så mest om? At Charlotte er fucked, eller jeg bare er små kedelig?
En typisk dag på kollegiet foregår således;
1130 – Charlotte kommer og vækker mig med sætningen ”Skal vi ha’ noget frokost?”
1145 – Færdig med at spise kedelig salat og kigge på barbierne.
1230 – Smutter en tur i brugsen,
1235 – Kommer ud med pistacienødder og Cider. + smøger til Nina. Jotak
1300 – Sover lige en time eller to.
1500 – Ned i digterparken og lege. Og bagefter videre ned i byen og bruge flere penge på ubrugelige ting, som spisepinde, falske øjenvipper, lakridsrod og orange bukser.
1800 – Aftensmad
1830, 2300 – Steeeene.
2330 – Charlotte lusker ind til sin sovende dulle, og stener videre. Nina går i seng.
.. Og så starter vi forfra. Eller, det gjorde vi da vi havde fri i 14 dage. Nizzle
”Adr, der er betændelse i nu. Nu glider den bare så let”
Ja, vi kan lige så godt få det på plads en gang for alle – Charlotte er en whiner!


FLY OOOOVER, FLY OOOOVER! SING – FLY OOOOVER!
Charlotte har forpestet min verden med Asian Dub Foundation, men jeg er efterhånden blevet rimelig hooked på det lorte nummer.

NOSTALGI
^ Oh my, prøv at se hvor mange ord du kan få det til, ved at bruge bogstaverne én gang.
Katja og Charlotte har fået en ny yndlings beskæftigelse ^^
”Der er ikke mere co-coco” ahahhaa.

Well, I’m outta here.
HIPS DONT LIE, DIN FEDE IDIOT.
- Dværgen.


(med Teitur i baggrunden)
Og den gider ikke overføre pæne billeder fra Digterparken

Ingen kommentarer: