torsdag den 13. december 2007

13.00+13.30+14.00


14.00
Portræt af en syg Mia, der længselsfuldt fortæller om Kirsten som 18årig


13.30
Lögge gør rent i logen og Charlotte keder sig. Ergo: hun tager billeder af Lögges træ.
Oh oh oh! Lille historie:
Lögge: "Ej, da jeg flyttede ind, var træet fyldt med blade - nu er de bare VÆK!"



13.00
Mia sover, og der roder


Mia sover. "Jeg har fundet den der ting til at tørre hænder med", kigger overrasket på Charlotte (stadig sovende) "jeg har ingen anelse om, hvorfor jeg lige sagde det der?" *griner*
Hvorefter hun udstøder en masse "Mhh..."-nydelses-lyde.

Mia (som føler sig som en hest)'s drøm:
Mia: Okay... Altså... Jeg havde været i Struer -jeg skal lige hente en bolle
Lögge: Tager du ikke lige en med til mig?
Mia: Jo
Charlotte og Lögge snakker om ing, jeg ikke kan huske.
Mia: Så var jeg i Tarm, og kom gående på gaden, gågaden tror jeg det var. Der ser jeg Kirsten.
Charlotte: Fik vi aftalt, hvor vi skulle mødes?
Lykke: Øhh... Skriv, at han skal komme hjem til mig.
Mia: Hvem?
Charlotte: Natron
Charlotte og Miarhw snakker om ting, jeg ikke kan nå at skrive ned.
Lögge: Okay, kom så Mia!
Charlotte: Se, hvordan du har stavet det *griner*
Mia: Er der ikke nogen, der vil hente noget at drikke til mig?
Bla bla bla
Mia kommer bøvsende tilbage fra køkkenet og er svimmel og brokker sig over rodet.
Charlotte udstøder lyde, som vist nok skulle være et sprog.
Lögge: Okay, Mia! bla bla bla
Mia: Vil I høre min historie eller ej?
Lögge: Hit me
Mia Der stod Kirsten!
Lykke: Har du taget vand med til mig?
Mia: *er yndefuld*
*grineflip*
Mia: Nu føler jeg mig endnu mere som en hest. Mhh... Slim... Nå, men der stod Kirsten. Far halsen og ned var hun en 18-årig anorektiker. Og-og hun havde sådan en grøn trenchcoat på. Har jeg ikke sagt det før? Jo, det har jeg. Ehm... Nå, men jeg ville meget gerne hen til hende, men jeg turde ikke, og så løb jeg ned af en sideg... nej, jeg kan ikke huske det.. Men jeg løb i hvert fald væk, og så var ejg et andet sted.

Lögge får et billede i hovedet af Mia og Lögge, der sidder på Sunset og råber: HARDER, BETTER, FASTER, STRONGER.

Ingen kommentarer: