torsdag den 20. december 2007

brainfarts

Brainstorm:
*en pakke blå kings*
Den smukke firkantede pakke giver mig mere ambivalente følelser. På den ene side elsker jeg det errigerede lem, men på den anden side var det feministiske valg af abstrakte farver glimrende, og får især mine lange orange kassebukser til at falme *åh gud jeg græder*.
Eiiighjtii ..
Lögge?? Ja? Kan du godt lide klegnerne (som min kære moder har brugt en masse tid på, svedt og knoklet for at gøre sin lille kernefamilie tilfreds? nej DET tror jeg ikke!)?
Ja, de var veldig lystige. De var/er gode. Jeg har lyst til at spille sax...
Ja det gør de - det er lystig mælechokolade i smukt kubistisk grønt slør.
Som er emo med et grønt skær. Det er lidt svært at formulere sig i denne stund, imens man skal holde balancen og grine, fordi man har spist kande pkandepagernkop og kandepager. Av, min mave!. Har vi mere vin, kære frøken? NEJ - DET TROR JEG IKKE!. >:>
Klamme tegn, og en smuk
Hvad er enforfin tibng? det er noget med sabge/salmer, som man famler efter til særlige højtider, som jul, hvor man især spiser en del med jazzy kandepager, som dengang i 98, hvor vi var ganske spæde nazister...  
Little girl, what? Vi har opivet tastaturet og drager nu til Peter Pan.. i KHII!!
Nu? Du mener ligesom dengang, jeg husker det ganske kla... Nå, anywayz. Skal vi ikke finde als  ringe

Ingen kommentarer: