torsdag den 13. december 2007

17.30+18.00+18.30


17.30-når vi dør
Dræberskraldespanden


Så er det Charlotte, der har roret.
Og hun keder sig! Og tænker over, at der egentlig ikke er nogle, der ved at vi laver det her? Dumme computer. Dumme msn.
Åh ja! Lögge og Martin er til hygiejne-eksamen (!?) med/for/hos sygehuset/kantinen. Hvor er det smukt. I hvert fald er det sådan, at jeg ikke rigtig ved, hvad jeg skal tage billeder af, så der kommer et skrald-billede, der ikke forestiller noget. Andet end en psykedelisk drøm og levende affald med kæmpe fangarme, der vil ødelægge symmetrien

Og jeg er træt! Så træt, at jeg overvejer at afblæse den her idé, og sove lidt. Nej nej: der er kun 15½ time tilbage - det overlever vi nok. Og der kommer mad! ..på et tidspunkt. Jeg burde rydde op, men jeg er for træt. Det bliver madrassen i stedet. Al affaldet er alligevel lagt sejt op ude i køkkenet - nyd billedet, for det er det eneste (tænk på, at vi  først skulle bære det hele fra stuen og ud i køkkenet)

Ingen kommentarer: