søndag den 16. december 2007

Status

Prolog: Yaddayadda yaddayadda. Læs videre, hvis du vil have mere af dén slags.

Katrine siger, at jeg skal gå ind på youtube og se videoen til dén sang, jeg hører ligenu (justice - D.A.N.C.E. -yeah!), fordi det er en fed musikvideo.
"Ok, men ikke ligenu."
Om et par dage bor vi sammen, mig og Katrine.
Lulz.
Vi skal kaste ting efter vores tidligere klassekammerater, fordi de er hjernedøde. Bare ikke AK. Vi må gøre det en dag, hvor hun ikke er i skole.
En ny æra er startet for mit vedkommende. Jeg er hermed ikke studerende, men arbjedssøgende + offentlig arbjeder. Det er ret sejt.
Men nok om mig.
Lad os snakke om dem, der har brug for det uddannede folk. Regeringen! Politikerne er skide-ligeglade med folket. Også dem fra Enhedslisten, ja! De er allesammen bare nogle magtsyge idioter, der gør det samme under forskellige forklædninger, nemlig at sørge for at deres egen røv er ren! Holdkæft, det var en underlig formulering? Jeg prøver igen; de vil allesammen bare have deres åndssvage penge, og så lader de som om, at de gør noget for folket -i min røv! For i virkeligheden sidder de allesammen i min røv. Det siger noget om, hvor trist et land, Danmark er. Danmark -landet med monarki, H. C. A, den kedelige havfrue, og politikerne i Lögges røv! Øv bøv. Jeg gider ikke bo her i hvert fald. Eller jo, når Katrine kommer. Men det er noget andet. Det har ikke noget med landet at gøre
Jeg har inviteret mig selv og Mia til at skrive i den her blog. Jeg håber, det fungerer.
Jeg skal satme snart ud efter cigaretter.
Katrine bor i Fredericia og siger mojn.
Jeg bor i Sønderborg og siger hej.
Charlotte er ikke specielt sej, når hun snakker københavnsk.
Det er der i øvrigt ikke nogen, der er.
Det er hårdt at være i København, når man knækker sammen af grin hver gang nogen snakker københavnsk.
Ligeså i Odense, når man knækker sammen hver gang nogen snakker fynsk.
Og også i Sønderborg, når man knækker sammen over sønderjysk.
Dialekter er latterlige. Men meget charmerende. Jeg lider dialekter. Og accenter. Mmh... Britisk acecnt... The Kooks... Luke... Mmh... Ham-den-gule... Mmh... cigaretter -.-*
Hjorten og vombatten vil kaste ting efter folk, men det har jeg allerede sagt.
Nu må jeg nok hellere få skruet op for den musik... Det var bedre.
Ja, og i morgen skal vi se dem. Det bliver spændende. De kan rende mig noget så voldsomt.
10hif9z
Det var satans. Jeg ville se film og ha cigaretter, men i stedet stener jeg skærm og har... intet!? Jo, men det går ikke uden tobak for satan.

Epilog: Jeg bytter rundt på alitng. Og det var da godt nok et skide uinteressant indlæg, jeg kastede op der. Men det skal der også være plads til. Yaddayaddayadda

Hilsen Lögge

Ingen kommentarer: