lørdag den 22. december 2007

Fariner

Hjortens Hævn. Oh yeah!
Jeg har endelig taget mig sammen til at skrive noget. Problemet er bare, at jeg overhovedet ikke har noget at skrive om atm. Mit liv stinker langt væk af tomhed og jeg begynder også at blive sindssyg hernede. Hvor er tosomheden blevet af? Flersomheden? Den er væk. Mine forældre hkan ikke så godt lide mig og mit hår.

Jeg pyntede juletræ i dag. Yes; jeg er en ægte nisse. Åbenbart. I år er første år, hvor jeg finder ud af, hvor meget jeg egentlig hader julen. Fra efterårsferien til nu (og det fortsætter sikkert) har bare været ét stort svineri. Altså jeg mener; normalt er jeg et rod og har det fint med at der sker ting. Men nu er jeg bare røvtræt af, at jeg ikke har styr på en skid, at jeg glemmer alt, og at jeg skal nå så meget.
For første gang glæder jeg mig rent faktisk til at komme i skole! (kærlighed til Viborg Medieskole)
Jeg glæder mig til at komme væk fra det her sted, og jeg glæder mig til december er slut.

Stress. Stress. STRESS! Jul, gaver, julehumør, kobberbryllup, Charlotte er tvunget til at være kreativ og lave hjerter (Charlotte gider ikke være kreativ på den måde), lys, ild, BRAND!, træer <3<3<3<3<33<33,>

Hermed ikke sagt, at mit humør er helt i bund – næh nej, jeg holder hovedet over vinen og er frisk og frejdig som altid. Jeg har trods alt noget at se frem til. Og nu vil jeg hvile mig under bordet sammen med Avn til lidt smuk musik, og ryge det sidste Manitou. I må have en skønherlig jul, for jeg når højst sandsynligt ikke at skrive endnu et indlæg. Jeg har ikke tid.




Ingen kommentarer: